اینستاگرام مارکتینگ

خانه اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ

تبلیغات در اینستاگرام مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب وکارهای کوچک و بزرگ قرار گرفته است. اما برای تبلیغات موثر در اینستاگرام بهتر است که با شکل و فرم این شبکه اجتماعی محبوب بیشتر آشنا شویم. اینستاگرام شبکه اجتماعی و برنامه اشتراک گذاری مبتنی بر عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است. قدرت تصاویر محصولات همیشه در خریدهای اینترنتی تاثیر خود را نشان داده است و شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی تصویرمحور، قدرت آن را چندبرابر می‌کند. ۶۷٪ کاربران در یک تحقیق گفته‌اند که تصاویر بیشتر از خواندن نظر دیگر مشتریان برروی تصمیم آنها برای خرید تاثیر گذاشته است.

اینستاگرام
تبلیغات-و-اینستاگرام-270x490

چرا تبلیغات اینستاگرام؟

در اینستاگرام شما با افزایش ۱۰۰۰ فالوور یا دنبال کننده، ۱۰۰۰ عدد مشتری ثابت خواهید داشت که همواره آخرین اخبار شما را در اینستاگرامتان مشاهده میکنند . ولی با جذب ۱۰۰۰ عدد ورودی تبلیغاتی برای سایت ، شما فقط یک محصول خود را به ۱۰۰۰ علاقه مند نشان داده اید .

اینجاست که صرفه جویی در زمان و هزینه را با تبلیغات در اینستاگرام تجربه می کنید و با تبلیغات برای سایر شبکه ها و حتی سایت، شما چیزی بجز یک بازدید را بدست نخواهید آورد و برای جذب مشتری در آینده دوباره نیازمند تبلیغات می باشید و یا باید مشتریان جذب شده را با روش هایی مانند ایمیل مارکتینگ  و تبلیغات کلیکی و… در کنار خود نگاه دارید.

با توجه به بازدهی بسیار زیاد تبلیغات اینستاگرام ، پارسه مارکتینگ به شما کمک خواهد کرد تا با تبلیغات پربازده و هدفمند،  محصول یا برند خود را در سرتاسر اینستاگرام به همه معرفی کنید.

اهمیت تبلیغات در اینستاگرام برای کسب وکارها

 

در اهمیت اینستاگرام همین بس که اکثر خریداران گفته‌اند که شبکه‌های اجتماعی تاثیر به‌سزایی در تصمیم آنها برای خرید داشته‌اند و در وهله اول، آن چیزهایی که دوستانشان به اشتراک گذاشته‌اند آنها را جذب کرده است. محتواهای دیداری باید محصول شما را نشان دهند و به صورت مستقیم در مورد خوبی آن شعار ندهند. بگذارید کاربران خود تصمیم بگیرند که آیا این محصول، محصول خوبی است یا نه. در واقع می‌گویم که کاربران را از نظر احساسی تحت فشار قرار ندهید تا به آنها ثابت کنید که محصولتان محصول خوبی است.

امروزه یکی از پربازده‌ترین روش تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در اینستاگرام محسوب می‌شود. اینستاگرام برای برندها اهمیت بسیاری دارد. ؛ چراکه طبق آمار بیش از ۲۰میلیون کاربر ایرانی برند محبوبشان را از طریق این شبکه دنبال می کنند و اینستاگرام را به شبکه اجتماعی اول ایران تبدیل کرده است.

اهمیت-تبلیغات-در-اینستاگرام-برای-کسب-وکارها

رهکارهای افزایش بازدید پیج اینستاگرام