شبکه های اجتماعی

خانه شبکه های اجتماعی

حضور دائمی میلیون‌ها کاربر فعال در شبکه‌های اجتماعی، فرصتی استثنایی برای دیجیتال مارکتینگ در این فضا فراهم می‌کند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی را می‌توان قدرتمندترین ابزار تبلیغات و برندینگ در دنیای امروز نامید. روزانه میلیاردها نفر در جهان و میلیون‌ها نفر در ایران از شبکه های اجتماعی با اهداف گوناگون، استفاده می‌کنند. در ایران اینستاگرام و تلگرام، از موثرترین شبکه های اجتماعی برای انجام تبلیغات هستند.

بازاریابی شبکه اجتماعی اینستاگرام روشی بسیار هدفمند و پربازده در بحث دیجیتال مارکتینگ است. اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی با تعداد مخاطب بسیار بالا در جهان است؛ که در ایران نیز به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته است. به همین دلیل به عنوان یک رسانه دیجیتالی، استعداد بالایی در توسعه اهداف بازاریابی و فروش کسب و کارهای مختلف دارد. با توجه به قابلیت‌های بسیار بالای این شبکه اجتماعی از جمله گالری تصاویر و ویدئو، اضافه کردن متن، تگ گذاری، تعیین موقعیت جغرافیایی، به اشتراک گذاشتن استوری‌های لحظه به لحظه و به تصویر کشیدن وقایع و رویدادهای گوناگون به صورت زنده، اینستاگرام امکان ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی متنوع را برای کسب و کارها فراهم می‌کند.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ، برای گسترش بازاریابی اینترنتی خود، زمان بسیار زیادی را صرف ایجاد کردن و کار کردن بر روی شبکه ها و رسانه های اجتماعی می کنند. رسانه های اجتماعی، رایگان هستند اما نه برای همیشه. زمان، هزینه است و صرف کردن زمان بسیار زیاد در سایت های شبکه های اجتماعی، می تواند جنبه های مالی کسب و کار و بازاریابی اینترنتی را زیر سؤال برده و کسب و کار را متضرر نماید.

در بازاریابی شبکه های اجتماعی:

صاحب رسانه‌ای اختصاصی برای مجموعه خود می‌شوید.

مشتریان شما ارتباط بهتری با کسب و کار شما برقرار می‌کنند.

فعالیت در شبکه های اجتماعی هزینه‌های تبلیغات را کاهش می‌دهد.

با حضور موثر، آگاهی از برند و وفاداری مشتریان را افزایش می‌دهید.

حضور در شبکه های اجتماعی رتبه وبسایت شما را در گوگل بهبود می‌دهد.

به کمک شبکه های اجتماعی سرویس بهتری به مشتریان خود می‌دهید.